lördag 31 oktober 2009

Orkar inte..

21.51:
Älskling ligger i sängen och är sjuk, ska snart lägga mig och kramas med honom,
men kände att jag måste skriva av mig först, grät i smyg i mörkret förut.
De är jobbiga ständiga frågor som kommer upp och tillbaks om och om igen..
Utan anti-depp tabletterna, hur skulle mitt liv se ut? Dom hjälper bara ibland också
Men inte ett hjälpmedel mot deprissionen
Det hemska är att när jag är med de jag älskar så mår jag ändå dåligt.. spelar ingen roll vem det är
Det är sjukt hemskt, gråter jämt pga det.
Det är så fel!
Det spelar inte någon roll alls vad jag gör ju.. mår ju ändå bara dåligt på något sätt
Jag orkar inte, jag vill inte, jag klarar inte av det här längre!! :'(

Vet verkligen inte vad jag ska göra längre..
Och tänker på framtid och sånt..
Det går ju sååå bra med skolan oxå - för jag mår dåligt
Allt blir bara totalt himla fiasko och jag kommer ingenstans
Jag står kvar här, fastkedjad och kommer inte loss









Crying my tears, tears of blood..

// Alexxz

1 kommentar:

  1. gumman :* <333
    jag vill verkligen du ska må bra och försöker och vill jag allt för att du ska göra det<3
    älskar dig mest min honungsflicka *krama o pussa*

    SvaraRadera