tisdag 24 april 2012

Long time ago

Jag upptäckte att det var alltför längesen jag uppdaterade här, får försöka skärpa mig!
Headern måste också fixas, ty jag är inte rödhårig längre heller.
Sista inlägget var för ett drygt år sen, woops, har hänt en massa på den tiden;

I slutet av Juli så träffade jag The love of my life :)
Allting känns så fantastiskt vackert och perfekt alltihop och igår var våran 4:e förlovningsmånad!
I Augusti så började jag på Mariannelunds folkhögskola och flyttade in på internatet där
Livet här har varit väldigt upp och ner, var nära väggen också, hunnit börjat med kbt:n och har blivit starkare och ljusare än någonsin! Min pojk går ju också på skolan så vi peppar varann och det betyder så mycket!
Om en dryg månad är det sommarlov!!! :D

Justja, 3 tattos har jag hunnit skaffa mig också;
The Poodles loggan på vänster underarm
"Spread your wings and learn to fly" från Seven Seas låten med TP på höger underarm
Samt en söt liten grön gran på vänster vad tillsammans med en av mina bästa vänner, gransyster Pyttan :)

Addicted har jag också blivit och har några idéer i huvet som väntas på att genomföras =)

Om 10 minuter så slutar jag för dagen, skönt!
Dock äre bara fortsätta plugga menmen ^^

And as always...
ALEXXZ TIPSAR!!

Freedom Call;
http://www.youtube.com/watch?v=jbUgiFI5AVc

Freedom Call akustisk;
http://www.youtube.com/watch?v=PASJDre9LuE

 Passar på att tipsa om Freedom Call då jag och min fästman Oliver ska se dem på fredag!! :D

och ja, blond håller jag på att bli;



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar