onsdag 2 maj 2012

in the sun

 
Skolan har rullat igång igen efter valborg och saker - känns lika mycket som en måndag som det brukar dock.
Idag är det en slapp skoldag, man tjänar enkel närvaro
Lyssnar på lite lugna fina låtar, ty det är så det känns idag
Sum 41's Hell Song i pianocover är det nu - förövrigt var det den låten som fick mig att börja med bas!

1 juni kommer allt närmare och jag längtar mer och mer, SOMMARLOV!
och det kommer vara så skönt att få slippa skolan och internatet, sista gången jag sätter foten där
Planerar att hitta en lägenhet under sommaren med min pojk, bara hoppas allt ordnar sig

Idag är ännu en sommardag *lovely*
Får fixa mig lite senare då jag slutat för dagen vilket är vid 12, gött!
Imorse orkade jag verkligen inte, snoozade om hela tiden och gick direkt till lektionen

BTW!
Freedom Call i fredags var GRYMT!
Träffade ALLA i bandet, allas autografer, kramade alla, mmm lycklig :')



















ALEXXZ TIPSAR!!
Det får bli en Freedom Call låt idag oxå som ni förstår, men den är fin så!
http://www.youtube.com/watch?v=0O51r7wnn-U&feature=related

Nu ska jag fördriva en timma, sen slutar jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar