onsdag 25 maj 2011

Music is like medicine

Idag har jag spelat en massa på elguran, som bas dock - that's what i'm playin så kasta hit en bas!
För det är någolunda svårt för det är så smala små strängar och man fastnar i dom andra med naglarna..fail!
Låten som övades flitigast på var Tears of time med Crematory

kolla upp den här:
http://www.youtube.com/watch?v=vvt6dYFQMFo

amazing sound alltså, mmmh detta bandet hör till favoriterna
för tillfället så detta blev ALEXXZ TIPSAR oxå mitt i allt ju!


Och på lördag kommer mitt absoluta favoritband till Norrköping (nära mig)
så jag svävar lite grann på moln och är lycklig
The Poodles in my heart forever!
Blir gång nummer 9 då, det börjar bli lite iallafall, långt ifrån många än dock.
Började följa efter dem 2006 iallafall =) och har missat massa nära för inte vetat ><

Well, trött som en gnu är jag också, varit så 3 dar i rad nu, trött på't. Väck mig?
Sen så saknar jag Voodoo ><

Humm,det var la det just nu tror jag...slänger la upp ett t inlägg om jag komme på nå!

// Metalsis'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar