tisdag 31 maj 2011

summer time

The Poodles giget var amazing, även om det bara var akustiskt, var där med MAja och Jens
Och för första gången fick jag bild med hela bandet (Henrik var dock inte där) och dom blev någolunda glada över guldskivan jag gav dem :) underbar dag och ännu ett datum att lägga till i listan, 9 gånger nu sen 2006.


Anyway.
Sommaren är tillbaks och man avlider lite av värmeslag, aldrig nöjda ><
Var ute vid sjön igår och det är bara underbart där. Landet i all ära
idag är sjukt varmt redan och ska la springa ut i bikinin snart
*stirrar på den iskalla läsken bredvid mig, nomz*


Typ i förrgår hände grejs som blev förvirrande och inte vet hur jag ska hantera helt menmen
Och igår blev jag besökt av gamla minnen, fuck it.

Om några veckor drar vi iväg till Öland som alltid, underbart, skulle kunna skriva en bok om hur underbart jag mår där och hur bra allt är där, älskar stället.

Innan jag sticker ut ska jag ju ge er Alexxz Tipsar och idag står INSOMNIUM på listan.

INSOMNIUM -
In the Halls of Awaiting
http://www.youtube.com/watch?v=NqEYKnHxesM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar