fredag 27 maj 2011

Tomorrow is near


1 dag kvar, nej, bara 19 timmar kvar ungefär -
The Poodles live <3

Lycklig liten pudel är vad jag är!

Anyway, vet int vad jag ska skriva om utan att det blir en massa pudel-tjat haha
att prata om väder är det tråkigaste man kan göra men det har varit cpskumt väder idag..
regn,storm och skinande sol - awesome, not.
vi kan skippa regnet och blåsten imorrn tycker jag, annars blire kallt.. spelningen är ioförsig inomhus men ändå
åhå börjar känna av nervositeten nu ju haha, men det kan omöjligt bli värre än när jag skulle träffa en viss Voodoo
ush å fy aldrig varit så nervös i hela mitt liv, fail x)
nu ramlade jag bort från ämnet, men på så sätt blire nå långt haha tex som att Avantasia står på nu, dom är awesome dom får bli "ALEXXZ TIPSAR" idag!


AVANTASIA
http://www.youtube.com/watch?v=G_QpA-11feI


btw, 18 timmar och några minuter kvar nu. miaha! ready for tomorrow: bilden hoppade visst högst upp i inlägget, fail, jaja lev med det!

// Metalsis'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar