torsdag 24 september 2009

Fade to black

Jag är verkligen inte lätt att leva med för tillfället, senast igår när jag åkte hem mådde jag prima och älskade livet, sen dog det ut igen. Deprissionerna kanske inte är lika långa men kommer grymt ofta och blir väldigt djupa. Och nej det kan inte få vara pga. hösten, för jag älskar hösten och allt, den är så mysig! Alla färgerna, och den sköna iskalla luften, fastän det är svinkallt, och jag klagar bara på att jag fryser, hah typical me.
Och grädden på moset är att jag har dum grym tandvärk, dunkar och har sig, lugnat sig dock nu tack och lov. Och chokladsuget är kvar =/ släpper aldrig, och min hy ser ut som skräp :(
What's happend?

Lekt med elguran lite idag också, övat på

Linkin Park - No more Sorrow
Ensiferum - Treacherous Gods
The Poodles - Night of passion

Även nynnat lite i micken..blev In the end, Mad World och pudellåtar.
Och har köpt min biljett till pudelkonserten den 30/10 i Norrköping
*Lycka*


Alexxz tipsar idag om: Axel Rudi Pell - ett ord: underbart. The Line (8)

Tja, ni ser ju på bilden hur jag mår.. nu blire att diska klart en sak och sen hitta på nåt och bara tare lugnt, that 70's show kanske. Take care! :)


















// Metalsis '

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar