söndag 27 september 2009

Saturdays night rules more then sunday morning

That's so true!
Men det var bara så himla great ändå kan jag lova!
Och drack inte såå himla mycket heller, ändå har denna dag varit skum upp & ner
Fick bara i mig lite xider (cactus<3) och en liten klunk av de Mathias hade med.

Det var ju Kulturnatten i Norrköping igår, awesome!

Jag gick omkring med Maja först, vi gick till källaren på ett ställe för nån skulle lira Van Halen covers där
Men var fööör varmt och fanns ingen luft, så vi stack vidare till McD och rätt vare är hoppar Ludde fram
och skrämmer halvt ihjäl mig, han var något påverkad ja, så himla söt han var dårå haha
Kramgo, och gick omkring och skrik-growlade.. massa sweet things!
sen hittade vi Mathias oxå och nån polare till honom "met2" utalades det iaf, så jag kallarn pokèmon eller U2..

sen gick vi omkring och bara gick, sen ser jag nån på nån mörk gata som liknar Ande så jag testar ropa de oh that's right!


Sen stöter man på Carl, Johan och CHRIS bara sådår, det var himla grreat.. oså ännu mera folk, Jossan och Anki.
gick hem till nån lägenhet där Ludde fick öl på sig ^^ sen stack Maja och jag vidare till Söder för att möte Tesse och Diana å nån mer, under vägen dit ringde jag älsklingen och pratade osammanhängande och i ett kör hela tiden... haha stackars honom, plus att jag bar skorna i handen.. orkade inte ta på mig dom ju.. sen poff så kommer en buss och där kliver Sasha, hans bror, Mike & Very ut.. ja bah wow.. för Sasha's bror ser ut som Gus.G for real! det är otroligt.. och inte dåligt alls..*_*
men saksamma nu, vi kommer tillbaks till det sen..
Och de skulle iväg, och vi oxå.. alla stack åt olika håll, vi åt gratis pannkakor och flummade omkring, asnice..

sen gick vi ner t söder igen, runt 01.. där kommer Mike och folket.. och en stund senare kommer Mathias o folket oxå, så allt folk t slut.. han delade ut "biljetter".. x) blev att åka hem med halv 2 bussen, kramkalas me massa först ba.. kom hem t huset vid 3.. somna halv 5.. upp 11.. yey!
idag har jag varit hela crazy, borta, sliten som ett as och ja.. inte hängt med på folk sagt o shiit. haha.

Fuck, imorrn äre måndag.. alltid lika jobbit.
Först blire nåt att äta, sen blire sängen!
Langar Gus.G på bilden.. typ så såg Sasha's bror ut, med håret och allt.

Dör man eller?














// Metalsis'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar