söndag 20 september 2009

Strange sunday + ny flik

Söndagar brukar vara skumma på nått vänster, undra varför För jag dricker ju inte direkt varje helg, knappt alls. Men för många är det väl "bakis-dagen" men inte för mig :) Man är dock bara allmänt seg och tråkig.. Verkligen inte gjort nåt idag, vaknade för sent och ingen var hemma Fick bli att glo på tv och shit, och när jag tänkte fixa nudlar kom pappa hem såklart Och då fick jag inte göra det längre för vi skulle äta en timme senare när mamma kom hem. Pfft. Har varit jätte lätt retad idag =/

Och får panik på en viss... men det blir jag tyst om Kollade på dansk serie på barnkanalen, den fick mig att börja tänka för mycket igen Typ att jag stelnade fast på ett visst ställe i filmen, sen vägrarde det släppa Jag visste och fick se att hon blev fri igen, men jag var fortfarande kvar i att hon var fast, inlåst och allt annat än fri. Dvs att jag tänkte i banorna "jag blir aldrig fri.." osv, u name it.

20:32.. hmm, vill ha choklad, och är varm..vill nästan ha feber så jag vet varför jag mår skumt lix Lyssnar på lite ny skit jag lagt in på mobilen, vilket inte går som jag vill MOBILPANIK!!
nya mobiler kan dö ibland.. haft den 3 dagar och redan galen på den för vissa saker.. (Y) skulle låsa upp den nyss oxå, gjorde det, och tröck fel så låste den igen, och upprepade precis samma sak 3 gånger -.- likadant när jag försöker skriva sms, stavar fel och segar sig och går in på mms i början istället för mms. Pekar FU åt den hela tiden. Vilket jobbigt tråkigt inlägg det blev för er nu, sry.

Nu kommer det upp en ny flik i min blogg som jag ska försöka ta med varje gång, nämligen:

Alexxz tipsar!
Lyssnar du på Hammerfall? Om inte, kolla upp dem! :D Och jag som är pudelfantast tycker dom är grymt bra, för f.d gitarristen i The Poodles är ju med i Hammerfall nu. Dom var bra annars också men ändå ^^
Ett annat hett tips är
Amon Amarth

Jag har inte själv hunnit lyssna på dem så mycket, hört någon låt och gillade den
Så det är fortfarande glödhett somsagt.
Och Ludde vill att jag ska med på konsert med dom i Sthlm.. så får plugga deras musik ;)

Nu blire pringles och saft!












// Metalsis'

2 kommentarer:

  1. aaw jobbigt med telen :( :( men du lär dig snart ska du se^^
    saknar dig<333
    o btw i like your blog ;D

    SvaraRadera
  2. Amon Amarth såg jag på SRF i år :D

    SvaraRadera