tisdag 29 september 2009

It hurts..

Smärta fysiskt, smärta psykiskt - it all hurts

Vill skrika ut i ord, ett välfyllt skrik så all smärta försvinner
Men det kommer inte hända, kan aldrig hända
Deprissioner kommer och går som de vill, inte rättvist - men sant
Nu kan jag inte andas heller, det gör så sjukt ont bara..

Låt mig få skrika ut i ord
Ge mig styrka och ge mig mod
Låt mig få slippa se blod
Släpp mig inte i en rinnande flod
Bind inte mina händer med rep som jag inte kan rubba
Gör mig istället fri
Från all smärta som tynger mig neråt
7 år är 7 år för mycket
Rädda mig nu
Annars gör jag det själv, tror jag
Men det blir bara värre för mig efteråt
Så rädda mig du, här och nu
My pain is killing every little bit of me

På utsidan syns det inte, men på insidan känns det jämt


"Children waiting for the day they feel good"

- I really really do.

// Metalsis'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar